Door middel van onderstaande link kun je online schade melden op jouw Tasman Verzekering, bijv. als er iets met je bagage is gebeurd of als je medische kosten hebt moeten maken. Meld je schade altijd zo snel mogelijk; dat kan tijdens de reis maar als dat niet lukt, stuur schade dan zo spoedig mogelijk in na terugkeer (binnen 28 dagen).

Stuur s.v.p. altijd je Tasman polis mee en duidelijke scans of foto’s van andere bewijsstukken zoals (aankoop) nota’s, aangifte bij politie of openbaar-vervoersbedrijf. Als je claim niet volledig is kan Allianz Global Assistance alsnog documenten of informatie bij je opvragen en duurt de afhandeling langer.

https://forms.allianz-assistance.nl/allianz/nl/aclaim

Na het versturen van het formulier ontvang je een automatische ontvangstbevestiging van onze verzekeringsmaatschappij Allianz Global Assistance en nemen zij jouw claim zo snel mogelijk in behandeling.

Wil je je schade per post insturen? Print dan een van onderstaande formulieren en stuur deze samen met jouw Tasman polis en de overige bewijsstukken naar het postadres dat onderaan op het formulier vermeld staat.

Tasman schadeformulier Reisbagage 
Tasman schadeformulier Ongeval/ Ziekte 
Tasman schadeformulier S.O.S. Hulpverlening 

Allianz Global Assistance neemt jouw schademelding in behandeling en zal jou daar verder over berichten.

Melden Rechtsbijstandsschade

Wanneer je een beroep wilt doen op de rubriek Rechtsbijstand, dan raden wij je aan om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met:

DAS
Karspeldreef 15
1102 BB AMSTERDAM
Tel: (+31) (0) 20-6 517 517

Wij raden je aan om jouw schademelding zo volledig mogelijk in te sturen. Op de formulieren wordt vermeld welke stukken meegestuurd moeten worden. Wanneer je schademelding onvolledig is zal de verwerking hiervan altijd meer tijd in beslag nemen.