Hoe kom je in contact met ons?

E-mail

Je kunt contact opnemen met Tasman Klantenservice door een e-mail te sturen naar info@tasmanverzekeringen.nl

Telefoon

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

  • maandag van 09:00 - 17:30 uur
  • dinsdag van 09:00 - 17:30 uur
  • woensdag van 09:00 - 17:30 uur
  • donderdag van 09:00 - 17:30 uur
  • vrijdag van 09:00 - 16:30 uur

Ons telefoonnummer is 0478 551 917.

Alarmcentrale

Heb je een verzekering afgesloten na 22 december 2015, dan kun je bij noodgevallen 24 uur per dag contact opnemen met de Tasman Alarmcentrale: +31 20 59 29 187.

Heb je een verzekering afgesloten voor 22 december 2015? Dan kun je bij noodgevallen 24 uur per dag bellen naar de Europeesche Hulplijn: + 31 20 65 15 777.

Klachten

Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kan je deze schriftelijk indienen bij Tasman verzekeringen.

Stuur jouw klacht onder vermelding van jouw naam, adres, woonplaats en polisnummer naar:

Tasman Verzekeringen
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 107
5800 AC Venray

of per email naar info@tasmanverzekeringen.nl

Zodra we jouw klacht hebben ontvangen, sturen we je per e-mail een ontvangstbevestiging. Vervolgens komen we binnen 14 dagen inhoudelijk op jouw klacht terug. Indien dit niet lukt, bijvoorbeeld vanwege de complexiteit van de klacht of omdat we overleg moeten voeren met andere partijen, laten we je dat ook binnen 14 dagen weten. Daarbij geven we dan ook aan binnen welke periode we alsnog inhoudelijk op jouw klacht terugkomen.